گواهی نامه معتبر خلبانی پهپاد ؟ گواهینامه هلی شات از کجا بگیریم ؟ دوره خلبانی پهپاد کجا بریم ؟

 

سلام و عرض ادب

برای گرفتن مجوز پرواز از مراجع امنیتی شما بایستی مدارکی رو ارائه کنید که شامل: پلاک پهپاد ( مراحل اخذ پلاک ) ، مدارک هویتی و گواهینامه خلبانی میباشد . تنها شرکتهایی میتوانند گواهینامه خلبانی صادر کنند که تائیدیه سازمان هواپیمایی کشوری رابه جهت آموزش پهپاد ها اخذ کرده باشند و در غیر این صورت گواهینامه صادرشده هیچ اعتباری ندارد.

خیلی از اوقات افرادی با تبلیغات فراوان هنرجو میپذیرند و مدرک صادر میکنند و هنرجو زمانی که میخواهد مجوز پرواز بگیرد به مشکل میخورد ، پس حتما قبل از شرکت در هر دوره ای از معتبر بودن گواهینامه ای که قرار است صادر بشود اطمینان حاصل کنید .

توجه داشته باشید که دوره های غیر حضوری به دلیل قانون سازمان هواپیمایی کشوری حق صدور مدرک ندارند نمیتوانند بعد از دوره هنرجو را به سازمان هواپیمایی کشوری به جهت شرکت در دوره خلبانی معرفی کنند .

تنها گواهینامه ای که شما به آن نیاز دارید  تا مجوز پرواز بگیرید ، گواهینامه پایان دوره خلبانی پهپاد هست و عموما برای شرکت در دوره های تصویربرداری هوایی و نقشه برداری مدرکی صادر نمیشود .

در این حرفه زمانی شما کار میگیرید که یا معرف داشته باشید و یا نمونه کار خوب تولید کرده باشید در نتیجه نیازی به مدرک تصویربرداری هوایی نخواهید داشت و صرفا مدرک خلبانی به کار شما میاید آن هم برای اخذ مجوز پرواز. 

برای ثبت نام در دوره های خلبانی ما ، تماس بگیرید .

حتما نظرتون رو برامون بنویسید 

ممنون 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده

دسته بندی ها

جستجو در مقالات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید